Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Nevím, nad čím ČSSD ještě bádá! Má historickou příležitost cosi ještě udělat. Současná převaha MZ + AB je pravda, silná. Sázet se ovšem na to nedá. Miloš zdravotně mandát ani dokončit nemusí a Bureš stojí před vraty basy. Zavilé kolaborantské křídlo v ČSSD stále volá - Bude to na Věčné časy ! Nebude !:-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 17,85
  • Průměrná čtenost 818x
Mezi lety 2014 až 2018 jsem působil jako starosta a místostarosta města Ostrova (Karlovarský kraj), předtím jsem byl rovněž člen rady tohoto města. Většinu své profesní dráhy jsem však strávil v soukromém sektoru jako podnikatel a jednatel obchodní společnosti. Mezi oblast mého zájmu patří především dějiny, podnikání a politika. Jsem ženatý a mám syna, který studuje doktorát na univerzitě v Plzni.

Seznam rubrik