Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Komu pomůzes ten se proti tobe obrati! Jsou lide kteri si pletou litost a pomoc se slabosti.

0 0
možnosti

Nelegální migranti s touto slabostí přímo počítají !

0 0
možnosti

nebylo by od věci prohlédnout si čísla, kolik ta Česká republika vlastně posílá té pomoci do Afriky (ať už ta pomoc má jakýkoliv účinek). A vidíme, že český rozpočet na rok 2021 měl výdaje 1700 mld. a na pomoc do Afriky (Etiopie a Zambie) z něj šlo 100 milionů. To vypadá jako že se v té Africe o ničem jiném než o české humanitární pomoci nemluví, což? Zvykají si tam na život na vysoké noze za české peníze

0 0
možnosti

J67a25n 21R63á94ž

19. 10. 2023 19:42

Netuším důvod, proč do Afriky posílat vůbec něco. V Africe je tolik přírodního bohatství, že o tom Středoevropané mohou jen snít

2 0
možnosti
Foto

!!! bosý jezuita !!!

0 0
možnosti

Na děti s uťatýma rukama za nesplnění pracovních kvót[1] zapomeneme, šířili jsme tam naše vzdělání, kulturu a způsob hospodaření.

[1] https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/kongo-za-leopolda-ii/r~17810ab4aef411ea95caac1f6b220ee8/

0 1
možnosti

J12a65n 89R56á45ž

19. 10. 2023 19:39

My, myslím ti Čechy, jsme tam něco takového šířili? Jestli má někdo na západě špatné svědomí, že měl předky kolonizátory a bohatství jeho země bylo založeno na otrocké dřině Afričanů, je to jeho problém a neotravuje nás s tím..

Já mám čisté svědomí a necítím žádnou potřebu Afričanům něco vracet nebo jim pomáhat. A myslím, že takto uvažuje většina Čechů.

3 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 28,40
  • Průměrná čtenost 818x
Mezi lety 2014 až 2018 jsem působil jako starosta a místostarosta města Ostrova (Karlovarský kraj), předtím jsem byl rovněž člen rady tohoto města. Většinu své profesní dráhy jsem však strávil v soukromém sektoru jako podnikatel a jednatel obchodní společnosti. Mezi oblast mého zájmu patří především dějiny, podnikání a politika. Jsem ženatý a mám syna, který studuje doktorát na univerzitě v Plzni.

Seznam rubrik