Diskuse

Voyager a Bůh

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J51a22n 57M43a38r23e46k

3. 10. 2023 17:27

Jsem křestansky věřící člověk a znám stovky takových souvěrců. Ještě jsem od žádného, ani z kazatelen církví nic neslyšel o bělovlasém dědouškovi a okolo létajících prdelatých andílcích. (Adminidtrace jistě promine) To je totiž názor lidí, kkteří vědí o křestaské víře totálně kulový, leč je to velice populární to tvrdit, v domění, že křestaskou víru zesměšní. Křestanská víra je totiž úplně něco jiného, než prdelatí andělíčkové, jak je vykrasluje paní kreslířka Kvěchová, jejíž obrázky, by the way, baštám. Pakliže ale někdo poznal křestanství tak, jak je popisuje autor blogu, tak tomu není pomoci.

0 0
možnosti
Foto

Bůh nemá s vesmírem nic společného. Stejně jako nemá nic se Zemí představa, že je placatá.

0 0
možnosti

J76a57n 55M39a76r12e27k

3. 10. 2023 17:28

Prosím vás, jděte už s tou placatou zemí někam.Mohl byste mi jmenovat jediného člověka, který tomu věří, at už ateista nebo křestan?

0 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 28,40
  • Průměrná čtenost 818x
Mezi lety 2014 až 2018 jsem působil jako starosta a místostarosta města Ostrova (Karlovarský kraj), předtím jsem byl rovněž člen rady tohoto města. Většinu své profesní dráhy jsem však strávil v soukromém sektoru jako podnikatel a jednatel obchodní společnosti. Mezi oblast mého zájmu patří především dějiny, podnikání a politika. Jsem ženatý a mám syna, který studuje doktorát na univerzitě v Plzni.

Seznam rubrik