Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zbytečné starosti.

Jediným kandidátem Národní fronty bude střelec Kalousek !

;-D

0 0
možnosti

No jo, nenechali si poradit bukanýři a uspěchali to, pokud by ještě vydrželi toto volební období v opozici, příští volby by jistojistě vyhráli a to i bez partnera....

0 0
možnosti

Zapomněl jste mezi všemi těmi komunisty na soudruha Babiše, udavače, zloděje, tvůrce obřího zadlužení země a pravděpodobného kandidáta na prezidenta. Ale to se může stát každému, žejo. Piráti jsou zlí ;-D

4 3
možnosti

Babiš je ve straně Antify, neboli Pirátů?

3 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 21,92
  • Průměrná čtenost 818x
Mezi lety 2014 až 2018 jsem působil jako starosta a místostarosta města Ostrova (Karlovarský kraj), předtím jsem byl rovněž člen rady tohoto města. Většinu své profesní dráhy jsem však strávil v soukromém sektoru jako podnikatel a jednatel obchodní společnosti. Mezi oblast mého zájmu patří především dějiny, podnikání a politika. Jsem ženatý a mám syna, který studuje doktorát na univerzitě v Plzni.

Seznam rubrik