Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Na to stačí, když ty šmejdy nebudou lidi kupovat.

0 0
možnosti
Foto

Žádné problémy si dodnes s kvalitou nedělají například vinaři z jižní Moravy, kteří mají pro kvalitu svého vína 4 stupně. Zaprvé - dá sa. Zadruhé - nedá sa. Zatřetí - dá sa svařit. Začtvrté - dá sa Pražákom. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Kvalita zbozi upada a to katastroficky . Neumim posoudit zda to je dvoji kvalitou . Nic moc nekupuji a vse ci hsem v posledni dobe koupila technickeho charakteru nepreziva ani zaruku. Krouhac zeleny - po 3/4 roce se rozbil motorek a uchyt z plastu se ochodíl pouzivanim. Pc mi nedokazali ani po 4 reklamacich zprovoznit aby nepadalo do vynuceneho rezimu . U vysavace do pul roku odesel motor. Tito jsem nezazila za cely zivot . Co nakup to zmetek ...

1 0
možnosti
VV

Nesmite holt kupovat levne cinske napodobeniny.;-D

1 0
možnosti
Foto

Ona by prý byla docela legrace, kdyby někdo porovnal kvalitu piva českých pivovarů určených pro export a pro domácí trh od jedné a téže značky. A údajně bychom se ani dnes nestačili divit.

0 0
možnosti
VV

Tak u "krusovicke" lahvove dvanactky opravdu zadny rozdil neni.

Mladsi synycek ji pravidelne kupuje v Kaufland v Remseck a pri navstevach CR tusim ze v Norme. Je uplne stejne. Nikdo z jeho kamaradu zadny rozdil nepoznal a ja take ne.

A jak ted jen vysvetlit administratorum, ze to neni reklama?

1 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 21,80
  • Průměrná čtenost 818x
Mezi lety 2014 až 2018 jsem působil jako starosta a místostarosta města Ostrova (Karlovarský kraj), předtím jsem byl rovněž člen rady tohoto města. Většinu své profesní dráhy jsem však strávil v soukromém sektoru jako podnikatel a jednatel obchodní společnosti. Mezi oblast mého zájmu patří především dějiny, podnikání a politika. Jsem ženatý a mám syna, který studuje doktorát na univerzitě v Plzni.

Seznam rubrik