Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FS

"Národ...se rozdělil na dva nenávidějící se tábory"   To je zásadní nepravda!! Stoupenci Zemana byli vůči Schwarzenbergovi a jeho voličům víceméně lhostejní; akorát tak mimořádně naštvaní vůči té nesnesitelné proschwarzenberské mediální masáži. Nenávistně agresivní byli a stále jsou naopak stoupenci Schwarzenberga. To je jejich pravda a láska v praxi.

6 4
možnosti
Foto

Pane Stava ,ač jsem nevolil ani jednoho, tak musím říct, že s vámi naprosto souhlasím.R^

1 4
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 28,36
  • Průměrná čtenost 818x
Mezi lety 2014 až 2018 jsem působil jako starosta a místostarosta města Ostrova (Karlovarský kraj), předtím jsem byl rovněž člen rady tohoto města. Většinu své profesní dráhy jsem však strávil v soukromém sektoru jako podnikatel a jednatel obchodní společnosti. Mezi oblast mého zájmu patří především dějiny, podnikání a politika. Jsem ženatý a mám syna, který studuje doktorát na univerzitě v Plzni.

Seznam rubrik